onsdag den 9. december 2015

Endelig på cyklen igen...

Efter 50 dage kunne jeg endelig sætte mig på cyklen igen, og tage en lille tur ned i byen.
Det var en helt fantastisk fornemmelse, også selvom cyklen ikke havde det super godt. Den havde taget lidt mere skade fra styrtet, end jeg først havde regnet med. Så derfor har jeg i dag været ude og købe en ny (brugt) cykel.
Jeg har længe godt ville ha en mountainbike, for at kunne træne på den i løbet af vinteren. Så turen gik forbi en butik, der handler med genbrugscykler, hvor jeg havde kig på en mountainbike.
Forhandleren beholdte min gamle cykel, og jeg kørte glad afsted med en mountainbike, som kort efter fik sin "dåb". En tur igennem en våd og mudret Herlufholm skov.

Min nye mountainbike :-)

Mine nye briller er også endelig kommet, også derfor jeg har mod på at cykle igen, for nu kan jeg se noget. Ligesom mit brud på kindbenet er vokset pænt sammen, og hævelserne væk. Der er kun en meget lille blodsamling tilbage. Det eneste der mangler at blive ordnet nu, er mine tænder.

Ang tænderne, var jeg til mit første tandlæge tjek i dag, og fortænderne ryger, de er skadet og "døde". Ligesom de 3 tænder der fik et slag/tryk fra styrtet er, så de skal rodbehandles og gøres ved. Ikke noget jeg overhoved ser frem til, for kan IKKE lide tandlæger. Men det bliver rart at få dem lavet, så jeg kan spise normalt igen, og få nogle ordenlige tænder, samt et pænt smil :-)

Var også til spinning i dag, for første gang siden styrtet. Det var godt og MEGA hårdt. For desværre så svinder ens kondi hurtigt ind, når man ikke får trænet ordenligt, eller i længere tid. 
Men skal nok komme igen. Nu kører jeg på til spinning tirsdag og torsdag, samt får trænet en masse på mountainbiken. Så skal formen nok hurtigt komme igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar