torsdag den 9. juli 2015

Opdatering!

Det har haltet lidt med opdateringen på cyklingen. Både fordi jeg har haft computer nedbrud og været beskæftiget med andre ting.
Livet er ikke altid lige let, og kommer nogen gange på tværs af hverdagen.

Søndag d.7 juni 2015
Men for at starte fra begyndelsen efter sidste indlæg. Så fik jeg sat et andet hjul på raceren, og fik kørt cykelløbet "Søen Rundt" i Fuglebjerg. Et løb på kun 45km, som burde være et nemt løb. Men det var lidt hårdt pga masser af vind.
Cyklede ud til løbet, klarede løbet på et halv fladt baghjul. Glemte at pumpe det, temmelig ufedt!! Og cyklede hjem igen. Så en god dags cykling på små 90km, i masser af vind,
Men blev da nr. 4 blandt kvinderne på 45km, så på trods af vind og halv faldt baghjul, var det et godt løb og en god dag.


Tirsdag d.9 juni 2015 - Træningstur med klubben.
Jeg er ikke så god til at komme til klub aften. Synes det hårdt at skulle cykle med andre, alle de ting man skal tage hensyn til og hele tiden være opmærksom på. Jeg kan bedre lide bare at cykle alene der ud af, og lade tankerne flyve. Når jeg er ude på landevejen, føler jeg mig fri :o)
Nå men denne dag kom jeg afsted, og vi havde en god træningstur på 73km. Der blev virkelig gået til den, og benene gjorde ondt, da jeg kom hjem. Men det er en god måde at føle sig brugt på, og man sover godt om natten.


Onsdag d.10 juni 2015 - Langfartstur.
Havde fri om onsdagen, så nu skulle der cykles. Havde bestemt mig for at det skulle være en tur på over de 100km. Men ellers så var det bare at cykle der ud af, og jeg kom langt omkring. Først en tur op forbi Tystrup søerne og bakke land, også videre til Sorø og Ringsted, derfra gik turen videre mod Haslev og Rønnede. Derfra tog jeg en lille De tour til Faxe Kalkbrud. Har længe haft lyst til at komme der forbi. Så selvom det var en lille afstikker, kom jeg der forbi, før turen gik hjem over.
Ved hjemkomst stod måleren på 118km. En god lang cykeltur. 




Det var sidste tur på raceren i juni mdr. Jeg har cyklet en masse mere i den mdr, 
men det var på min hverdagscykel.
Jeg nåede aldrig Køge Tour cykelløbet. Så det må blive til næste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar