søndag den 17. maj 2015

Ny cykel :o)

Endelig har jeg fået en ny moderne racercykel :-)
Selvom jeg er super glad for min gamle racercykel, så var det efterhånden på høje tid, at få en ny. En med moderne gear, og som ikke vejer et halvt tons.

Efter lang tids søgen, fandt jeg en på ebay, som var inden for mit budget, og havde det jeg søgte.
Valget faldte på en Claud Butler Torino SR3 Gents 700c 18 Speed Sora Gears Alloy Road Racing Bike, med carbon forgaffel og 18 gear, som sidder i styret/bremserne. Hvilket er nyt for mig.

Cyklen blev købt og så var det ellers at vente, på at den kom. Hvilket var temmelig meget totur, for selvom de faktisk var hurtige med at få den pakket og sendt, så tog det 3 dage før jeg fik den, og på dagen for dens ankomst, så sad jeg og trippede HELE dagen, før den endelig ankom med DHL.


Nu skulle den så "bare" pakkes ud og samles. Hvilket faktisk ikke var så lige til, som det lyder. Men efter lidt start vanskeligheder, blev cyklen samlet og næsten klar. For der skulle luft i dækkene og den skulle lige fin justeres i gearene.
Efter lidt hjælp, fra en god cykel ven, var cyklen endelig køre klar til sit første løb :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar