mandag den 18. maj 2015

Bramsnæsløbet i Kirke Hyllinge.

En god ven inviterede mig med til Bramsnæsløbet Torsdag d.14 maj.
En tur på 50km, ude i den flotte danske natur, med bakker, marker, skov og hyggelig sommerhus områder. Et rigtig flot område, som kun blev bedre af, at det var et flot vejr med sol og delvis blå himmel, dog med hvide skyer og ikke specielt meget vind.

Starte var blevet flyttet fra hallen til Vestergårdsager pga kloakarbejde. Men starten var stadig god.

Vi tog ruten som en hygge rute. Stille og roligt, tid til at nyde og opleve naturen. Hvilket for mig, var en første gangs oplevelse, da jeg aldrig har været i det område før, og jeg må sige det er et smukt område, som bestemt skal opleves igen.
Turen tog i alt 2t 15m 31s.


Næsten hele ruten. Da min mobil i starten ikke ville køre endomondo.


Det var forhåbentlig mit sidste løb, på den gamle blå racercykel. Den har gjort det godt, og klaret meget, både i forhold til løb, km den har kørt, samt div. styr, den desværre også har taget. Planen med den er nu, at enten går den helt på pension, og bliver prøveklud, når jeg skal lære selv at fixe min cykel, eller også bliver den min vinter racercykel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar